niedziela, 24 marca 2013

Kolejny początek + tęczowe pazurki

Witam wszystkich bardzo serdecznie ;). 
Szczerze, to jeszcze nie bardzo swobodnie czuje się w blogosferze. Na razie jestem na etapie poznawania różnych funkcji, wyszukiwania różnych opcji itd. Ale już teraz zapraszam do odwiedzania mojego bloga, a także komentowania, obserwowania. ;) 
Jeszcze nie wiem jaki kształt i kierunek obiorę. Czy będzie to blog z recenzjami, czy z moimi wzorkami na paznokcie, czy też wszystko po trochu :) 
Jakiś czas temu próbowałam już zacząć swoja przygodę z blogowaniem i skończyło się to na 2 wątpliwej jakości postach :P mam nadzieję, że teraz będzie trochę inaczej i będę w stanie zainteresować Was na tyle, abyście zostali na dłużej ;) 

Na koniec chciałabym pokazać Wam wzór, który wykonałam już jakiś czas temu.
Wzorek ten został ostatnio nagrodzony w konkursie, który zorganizowała autorka bloga nails revolutions, a fundatorem nagród była firma Silcare :) 



15 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł :))
    życzę udanego blogowania:)) a co do funkcji i opcji ja dalej się z tym męczę i coś odkrywam :))
    puki co blog prezentuje się rewelacyjnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję ;)
      no mam nadzieje, że będzie udane i że jeszcze tutaj zawitasz hehe :) bo tak sama dla siebie pisać to troszke nudno hehe :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. jejku ;) baardzo mi miło i cieszę się, że odwiedziłaś mojego bloga ;)

      Usuń
  3. Oczywiście znasz moje zdanie, ale się powtórzę :P Piękne i jeszcze raz gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe dziekuje Sylwia baaardzo :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ale kolorowe zdobienie :DD

    OdpowiedzUsuń